Merhaba anneler dün sabah 40+2 normal doğum yaptım bebeğim doğum esnasında oksijensiz kalmış ve kakasını yemiş hemen kuvöze aldılar 1 hafta hastanede kalacakmış. Bebekte bir hasar bırakır mı doktorlar iyi olduğu dışında hiçbir şey söylemiyorlar bu konuda siz neler yaşadınız acaba