dnzhtc01 Bnde şuan 13+2 deyim öyle çok bi sorunum olmadi aksine çok fazla yemeye başladım sürekli açlık hissediyorum +4 kilo aldım böyle giderse daha çok alırım ben 😁😁
M93 Zeyneb12 ay idareye nasıl söyleyeceksiniz hamileliği benim karnım çok az cıktı millet kilo zanneder herhalde 😂😂🙈🙈 ama nasıl söyleyeceğim bilemiyorum 🤭
meri1 Zeyneb12 11+4 haftalık benimki çok halsizim midem bulanıyor kilo alamadım kilo verdim kendi yaptığımı pek yiyemiyorum cinsiyetini merak ediyorum 13. Haftamda randevum var cinsiyetini merak ediyorum
Zeyneb12 M93 bana mutlaka sınıf vereceklerdir eğer verirlerse 24. Haftadan itibaren izne ayrılacağım için durumumu o zaman anlatırım diye düşünüyorum 🤦🏻♀️
-momymomy3 Zeyneb12 bulantı ilacım olmadan aslaaa ona rağmen normalde evdeyken istahsızlıgım devamdı ama 4 gündür yazlıktayız temiz havadan mıdır nedir bi iştahım açıldı eve dönünce ne olur bilemiyorum🙈 ama fena gaz sancısı yaşıyorum çok fazla rahatsız etmeye başladı son günlerde onun dışında iyi gidiyoruz gibi🙈 tabi bide ortalıkta dolaşan iki yaramaz abiyi saymazsak 😂🤷♀️
Zeyneb12 Kızlar tansiyon düşüklüğüne ne iyi gelir mide bulantısının yanında tansiyon düşüklüğü de yaşıyorum
-momymomy3 Zeyneb12 ya o uyku hali bende de çok sürekli uyumak istiyorum diğer hamileliklerimde çok dinç enerjiktim bunda kolumu kaldıramıyorum ama bulantım azaldı ya rahat bi nefes aldım gerçekten en çok yıpratan şey bulantı bence 😬
Bryunetka Merhaba 🌸 11+1 haftamız mide bulantı ilacı kullanıyorum. Kullanmadığım zaman hastanelik oluyorum serum takıyorlar 😢 İlaç kullandığım zaman bir şey yok, olabildiğincede her şeyin tadına bakmaya çalışıyorum. Sizlerde durum nedir?