gnlkkrt Ürün tetanoz 3.dozum var ama covid aşısı da olmaya karar verdim. Bu iki aşı arası süre olması gerekir mi yaptıran yada bilgisi olan
Mrvksm gnlkkrt ben geçen hafta covid aşısı yaptırdım. Bugün ya da yarın da gidip tetanoz 2. Dozu yaptırıcam. Ama covid aşısı kol ağrısı dışında yan etki yapmadı bana. Herkeste aynı olmayabilir.
lentil gnlkkrt ben aynı gün olmştm ikisini. Sağlık bakanlığınn yayınladığı aşı kullanım kılavuzunu okuyun istersenz
mutlugebeee gnlkkrt sağlık ocağına gittiğimde hemşire iki hafta içinde herhangi bir aşı olup olmadığımı sordu covid aşısı dahil. En az 2 hafta geçmesi gerekiyormuş üstünden yapamazdım yoksa dedi
lentil DerinMavii yok ya korkmadım ama ilk gün yatınca kalkamadım yatıp kakacağım zaman eşim arkadan ittiriyordu :)) iki kolumda ağrıdığı için ama gece uyumaya geçtiğimde tek kolumda ağrı kalmştı.
DerinMavii Birde ben gecen sene böcek isirmasindan tetanoz olmustum acilde ama aşı kartına yansimadigi için sil bastan geçen ay ilk dozumu oldum yarın 2.dozumu olucam bir sakıncası olur mu ki yani 3.doz olmam gerekmezmiydi🙄