Amineninannesiii Kızlar 17+4 haftalık hamileyim enfeksiyonum oldu bu iki gündür henüz hastaneye gitmedim ne yapabilirim aşırı rahatsız ediyor beni bebeğe bir zararı olur mu
Zeyneb12 Amineninannesiii artık iki canlısın kesinlikle doktora gitmelisin arkadaşım kesinlikle için rahat eder
Amineninannesiii MyUniqueBaby kaşıntı ve akıntı var kuru bir akıntı daha önce de yaşadım ordan biliyorum ama hamile değildim fitil kullandım geçti
Amineninannesiii Zeyneb12 haklısın ama bunları iki gündür fark ediyorum biraz uyuşuklukltan gitmedim hastaneye