caglanurr Kızlar iki idrar testi pozitif çıktı. Dün Kan testi verdik 22 çıktı doktor gebesin dedi folik asit verdi. İnanmayıp baska doktora gittik oda gebesin dedi. Şu an kan geldi adet olur gibi noluyor bu
Minigimyolda caglanurr yerleşme kanaması da olabilir kimyasal gebelikte geçiriyor olabilirsiniz yarın tekrardan kan verin yükseliş devam ediyor mu diye kanamaniz adet kanaması gibi mi
Zk3865 caglanurr canım doktora git hemen bu sabah uyandım bende kan gördüm sürekli değil ama peçeteye geldi şuan doktoru bekliyorum
Beste0636 caglanurr hemen doktora gidin sürekli bir kansa düsük yapıyorsunuz onun icin bişey yapmazlar ama minik minikse ilac verirler onu kullanırsınız
Meer_ve146 caglanurr endiselenmeyen bir sikimti6 yoktur inşallah yerleşme kanaması da olabilir yerleşme kanaması da lekelenme tarzında oluyor her ihtimalle karşı doktora görünmelisiniz sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
Meltemcee caglanurr 22 degerle düsük olmaz ne kese ne bebek olusumu var su anda iki ihtimal var ya kimyasal gebelik bunu anlamanin yolu tekrar kan verip degerinizin dusüp dusmedigine bakmak eger degeriniz yukselmisse acilen progestan baslamalisiniz
caglanurr Meltemcee değer düştüyse yada aynıysa kimyasalmı oluyor bide dün test verdik bugünde versek fark belli olurmu
caglanurr Meltemcee doktor şimdi dediki düşükte olabilir yerleşme kanamasıda olabilir bilemeyiz dedi cuma gel dedi o bilmicekte benmi bilcem anlamadım
ElifBurak61_ caglanurr yerleşme kanaması adet gibi olmaz bir iki leke vurur üstünüze kan testi cevabı verir hemen
Meltemcee caglanurr sen yarin tekrar kan ver bir tane doktor yokya canim eger iki katina cikmissa saglikli eger deger 2 kati deyilse kimyasaldir
ElifBurak61_ caglanurr tekrar kan testi verin kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsin benimde 20 ye kadar yükselmişti sonra düşmeye baslamisti direk doktora gitmelisiniz