Kızlar 40 hafta oldum dün ise akşam kontrole gittim suyum iyi 1 santim acılma ve sancımın olmadıgını söyledi cınsıyetımız erkek acaba erkek bebek oldugu içinmi gelmek istemiyor son dakıka sezaryan olmak istemem acıkcası. İlk kızım normal yaptım. Böyle 40 hafta olupta +'ları olan varsa yazsın da morel olsun bana da.