Yagmur_849884 Kızlar 17+1 im bugun tetanoz aşısı randevum var. Netten baktım 21. Haftada olunuyor yazıyor ama beni sağlık ocağındaki ebe bu tarihte cagirdi neden erken oluyorum acaba erken yaptıran oldu mu?
Mom654 Yagmur_849884 bana doktor bebek hareketlerini hisset sonra yap dedi herkes 20. hafta da yapmış beni çağırdılar ama yaptırmadım 20. haftada yapacam dedim
Semiha_ Yagmur_849884 bende tam 20 . Haftamda gittim ebe öyle söylemişti hareketlerini hisset 5. Ayın içindeyken gel demişti gittim vuruldum ilk dozu genelde hep 20. Haftada vuruluyorlar burada arkadaşlarda
Zeyyyn Yagmur_849884 18 haftada yaptrdm bende 4 aya girdikten sonra yapılıyor sıkıntı olmaz son adet tarihinize göre tarih hesaplanıyor ebelerde o zaman gel dıyo
Gulgcck1 Yagmur_849884 gittiğinde hemşireye sor istersen Bi, yada numara falan aldıysan ara sağlık ocağını, ben ilk dozumu 9 temmuzda oldum, ikinciyi de 9 ağustos, ilki 20. haftalığıma, ikincisi 24. haftalığıma denk geliyor
Semiha_ Gulgcck1 @Yagmur_849884 bak canım benimde böyle oldu ilk dozu 30 Temmuz oldum ikinciyi 31 ağustosta olacağım sen ara bilgi al istersen
Sebnem9 Yagmur_849884 bende 21+3 te ilk dozu oldum. 17 de de sıkıntı olmaz Ama hareketlerini hissettikten sonra daha iyi olur. İstersen Dr izin vermiyor diye ertele 20 ye
373437 Yagmur_849884 bende 20.haftama girdim dün aşımı yaptırdım .çünkü banada sağlık ocağından 20.haftada gelmemi söylemişti hamileliğimin ilk haftalarında.2.dozumu da 1 ay sonra yaptırıcam inşallah
Hasrt02 Yagmur_849884 bebek hareketlerini hissettirmeden yaptırma aşıyı cnm..20.haftadan sonra yapıyorlar.ben 20+5 teyim daha olmadim sağlık ocağı çağırmdi
Aslinur Yagmur_849884 ben dün oldum 19+4 de 27 eylülde 2.doz ve şeker yüklemesi yaptiricam tetanoz oldugu için 1 hafta once sonra dark etmiyor. eğer covid aşısı olduysaniz tetanozdan hiç korkmayin üstünede yatabiliyorsunuz bütün işinizi rahat yapıyorsunuz yani. Bugün 2.günüm herkes 2.gün agrıli geçiyor diyor ama şimdilik hiç bişey yok 😬
Medi96 Bende 16. Haftamdayim hesap yaptım sağlık ocağının bana yazdığı tarih 17. haftam olunca oluyor ilk bebegimde de öyle oldu sıkıntı yaşamadım herkese göre değişir bence
Yagmur_849884 Off cok kararsız kaldım.doktoruma yazdım bakalım ne dicek tesekkurler kızlarım hepinize 😇😇😇🦋🦋🦋💜💜💜