Merhaba dün doktora gittiğimde çatı muayenesi sırasında kaşıntı akıntı olup olmadığını sordu doktorum. Kaşıntım yok ama akıntım çok fazla demiştim. antibiyotik kullandırmak istemiyorum o yuzden fitil veriyorum dedi fakat şu an bu ilacı kullanmadım nasıl kullanacağımı bilemedim bana yardımcı olur musunuz daha önce kullananlar var mı