ftm2946 Bu saat olmuş hala uyuyamadım, korkular bir yandan mide bulantısı bir yandan stres bir yandan 🥺 çok korkak olup doğumu rahat geçiren var mı gerçekten güzel şeyler okuyup moral bulmaya ihtiyacım var 🥺🥺 bu arada 38+1′im
Hanifeay ftm2946 ne tuhaf ki bende de ne korku var ne de heyecan. Çünkü daha önce yaşamadığımız bir şey bekliyoruz hamilelik gibi mesela. eninde sonunda olucak bu yaşamadığın bir acı için endişelenmenin manası yok kötü geçmiş dogumlari okuma insanları dinleme akışına bırak kendini yürüyüş yap egzersiz yap rahatlat kendini. Bagirsakta o sanci gelicek bagirmasakta gelicek. En azından sancıları nasıl karşılarım diye araştırma yap doguma hazırla kendini. Bir avazda kurtulursun inşallah Allahim kolay doğum nasip etsin sanada😊
Minikpandam1 Annem hep şunu der sen o kadar acı çektin inan doğum bunun yanında hiçbir şey 🥲 benim de kızım ters inşallah düzelir normal yaparım korkuyorum çünkü sezeryandan
ftm2946 Minikpandam1 inşallah düzelir sizin de bebeğiniz, inşallah gönlünüzden geçen doğum kolaylıkla nasip olur size de 🥰❤️❤️🌹🌹
bebisim-_00 Minikpandam1 aksine bende normal dogumdan korkuyorum zaten gönlüme göre oldu mecburi sezeryan olacağım ama hakkımızda hayırlısı hepimiz için
Minikpandam1 bebisim-_00 yok kız neyden korkuyosun cahil cesareti ile girin doğum hakkında bir şey bilmeyin korkmazsınız
bebisim-_00 Minikpandam1 malesef biliyorum iste. Sezeryan içinde şeyi yeni öğrendim dikişler olacağı için yan uyuyamicaksin ama ben düz de rahat edemem nefes alamam ki off şimdi de onu kafama takarim
Minikpandam1 bebisim-_00 ben doğumu hiç araştırmadım kimseden de dinlemiyorum. Hakkımızda hayırlısı olsun siz neden sezeryan olucaksınız
ftm2946 Seda_nrr ayy buna çok ihtiyacım var gerçekten 🥺🥺 aynı hisleri paylaştığım insanlarla dertleşmeye 🥺
Sblatc Seda_nrr bende aynıyım burnu kanayan birini görsem kendimden geçerim hiç dayanamam böyle şeylere ama olumsuz düşünmemeye çalışıyorum. Kötü şeylere kulak asmıyorum herkesin doğumu farklıdır. Bakın Suriyelilere küçük yaşta patır patır doğuruyolar maşallah😅
Seda_nrr ftm2946 ya dertleşiyorum geçmiyor motive olacağım şeyler okuyorum geçmiyor bi tek kızımla kavuşmayı düşününce bi tık rahatlıyorum sonra sı yok 😅
ftm2946 Seda_nrr aynı ben de öyle 😅 sürekli pozitif şeyler okuyup kendimi rahatlatmaya çalışıyorum okurken rahatlama geliyor bi ama bitirdiğimde tekrar başlıyor kafamda senaryolar 😅 ben de bebişle kavuşma anını düşünüyorum ama yok yine de rahatlama gelmiyor 😅
ftm2946 Seda_nrr ayy sizin de Allah yardımcınız olsun inşallahhh 😅 inşallah hepimizin başından kolay, pozitif doğumlar geçer 🥰🥰🥰
Seda_nrr ftm2946 amiiin inşaAllah ♥️ Ya bilmiyorum doğum anından mı korkuyorum sonrasında ki ağrıları bebekle birlikte üstesinden gelemezssem diyemi çok kaygılanıyorum düşündükçe
ftm2946 esrbyrk ayy hiç bir belirti yok bende ama sanki bu belirti olmayışı hoşuma gidiyor ne kadar ertelendikçe uzarsa diye 😅 kafam allak bullak korkudann 😅😅 sizde korku var mı peki nasılsınızz