Pey Merhaba güzel anneler, 2 gün önce spinal sezeryan ile doğum yaptım. Ayağa kalkarken hala çok ağrım var ve hep sırt üstü uyuyabiliyorum yana dönmeye çalışınca dikişlerim çok ağrıyor. Sizin nasıl gidiyor? Ne kadar sürede toparladınız? Bebeğimle artık rahat yardımsız acısız ilgilenmek istiyorum 🙄🙄
Annekus Pey hareket etmeye devam et acıyo diye hareketsiz kalma dikişlerini patlat demiyorum tabi ama acıyo diye dogrulmaktan yürümekten korkma yana yatmaya gelince 4 5. Gün yatmıştım ben hafif sızladı ben aldormadım umarım baş agrın olmaz o agrı cok beter 15 inde dogum yaptım 5 gün falan cektim baş agrısını ne serum ne parol işe yaramadı vermidondan 2 tane attım kesti ya zamanı gelmişti kesildi ya da gercekten vermidon iyi geldi. Gecmiş olsun
blue5 Pey 1hafta 10 güne gercekten iyi olacaksiniz Allah’ın izniyle burda bazi arkadaslar 2 gune ayaklandim falan yazmislardi ama ben de süreç böyle oldu.💙 Bebisiniz hayirli olsun.
Gul76 Pey 31 günlük olduk cok şükür sezeryan oldum 1 hafta 10 güne iylesiyosun sezeryan en rahati suni sanci berbat bisey en rahati sezeryan bide dogumdan sonra goguslerine dikkatet 1 aylik olduk gogusler hala yara iylesmedi bebegi emziremiyosun yasayinca anlarsin asil zoru dogimdan sonra rabbim hepimizin yardimcisi olsun insallah🙏
Aylinsemih Pey 23 gün oldu daha yeni yan yatabiliyorum oda bacaklarım kavuşmuyor açıyor daha çok yenisin sen ben dikişlerim cabuk iyileştin bisey olmasın diye hep sırt üstü yattım birdaha dikiş falan kaldiramazdim
Pey Annekus teşekkür ederim, benimde biraz omuz ağrım oldu ancak idare ediyorum 🙄 birde doğum sonrası aşırı derecede terleme yaşıyorum 2 gündür heralde hormonsal diye düşünüyorum. Umarım tez zamanda yana yatırım bende sırt üstü yatmak zor geliyorr 🙄
bebisim-_00 Gul76 Ay ben sırt üstü hiç yatamamki nefes alamıyorum o şekilde hep yan yatarim dikişli yan da yatilmiyo dimi bir hafta boyunca düz nasıl durcam ben 🥺
Pey bebisim-_00 evet ben şuan malesef sırt üstü uyumaya çalışıyorum. Zaten geceleri sık sık uyanıyorsunuz ama uyuyabileceğim vakitte sırt üstü olmak kaliteli uyuyamıyorum. :/ yan ve yüz üstü uyumayı özledim
Btlpala67 Merhaba bende dun epidural sezeryan oldum kendimi hic iyi hissetmiyorum agrilarim her yarim saatte bir geliyor en yuksek dozda ilac aliyorum ama malesef birde gaz problemim var yuruyunce belim agriyor dikislerim patlayacakmis gibi oluyor yok boyle aci ne zaman toplariz kendimizi bebegim kuveste ne yapmam gerekiyor kendimi toplamam icin.
Aylinsemih Btlpala67 Çok geçmiş olsun canm benm de doğar doğmaz kuveze girdi sakin yıpratma kendini birde sürekli bilgi al bebia için bizim bebeği ota boka sebeb bularak 6 gün tuttular daha da kalacaktı da biz aldık başka hastaneye götürdük bebeğin hiç birseyi yokmuş devletten günlüğü 600 tl para almak için yapmışlar birde gaz için 3 u 1 arada iç ben hastanede iken hemşire biseyelr içebilirsin dedi nescafe yaptım yarim bardak hemen gazim cıktı ama bu gaz 2 gün boyunca hep oldu rahat çıkardım tek seferde çıkan bisey değil malesef
Btlpala67 Aylinsemih ben 36. Haftamda dogum yaptim canm bebegim daha cok kucuk yanimda olmasindan iyidir diyorum kendimle ilgilenemiyorum ki bebegime nasil bakayim ama surekli bilgi aliyorum gaz konusunda kac tane nescafe ictim banamisin demiyo yerimden kalkarken resmen agliyorum benim gibi zorlanan varmi cok merak ediyorum Allah yardimcimiz olsun insallah
Hafissee Pey 50 gün oldu dogum yapalı hala yan yatarken zorlanıyorum karnımın altına yumasak yastık destekliyorum senin için erken daha . Eger agrı cok ise bir agrı kesici iğne iste naya rahatlatıyor ama bol bol yürü ben her saat başı yürümüştüm
Elifemirhan Pey Bendr iki gün önce oldum ameliyat yerimde aşırı yanma oluyo oturup kalkmak şuan hala daha çok zor malesef yanmam olmasa idare ederm de sizdr de oluyor mu doktor bi krem falan verdi mi bana sürme birşey gerek yok dedi
Pey Elifemirhan ayni şekilde benimde oturup kalkmak, öksürmek ve gülmek işgence gibi özellikle çiş yaparken altımdan ağrı oluyor bu normalmi? :( )bugün yürürken ara ara iğne batması oluyor. Umarım erken zamanda biter bu ağrılar 😬
Pey Elifemirhan baticon ile pansuman yapacağım yarın ilk banyomu yapıp onun dışında extra gel gibi krem verdi ancak onu 2 hafta sonra başlayacaksın dedi.
Derinkrc Pey Ben genel sezeryan oldum 2,5 yıl önce bayağı çabuk atlattım öyle Aman aman bir ağrım olmadı dikiş ağrısı da çekmedim içtiğim ağrı kesiciler işe yarıyordu ama çok hareketliydim hiç oturmuyordum neredeyse hareket etmek çok önemli bu ameliyattan sonra
Minaminisi Pey hayırlı olsun😊 hareketi kısıtlamayın, acı aşrı olsa da hareket edin ama bu demek değilki iş güç yapın. Bebeğinizle ilgilenin, kendinize 1 hafta tanıyın, henüz erken. 1 haftaya toparlanıyor ama kişiden kişiye de değişebilir. Azcık daha sabredin🌸
Cigdemss Pey sürekli aynı şekildeuzanınca sağa sola dönerken ağrı oluyor. Ben 2 gün sonra karnımı sardım, korse kullanmaya başladım veevde sürekli hareketli geçirdim . Sıkıntım olmadı. Sadece gece yataktan kalkarken ağrım oluyordu o da 3-5 gün sonra geçti çok şükür
Denizfdn Pey bol haraket dus ve ilaclarini duzenli kullan dikis yerinde pasuman bol bol eksik etme ve nescaffe ic
Seminn Pey ben 5 6 gün sonra yan dönüp uyuyabildim hamileyken yan yatmaya bile söyleniyordum🤦♀️meğersem keyfini çıkarmak lazımmış hamilelliğin 🤗
bilges Pey 9. günü hafif yan zor yatabilmistim ben sırt üstü bile yatamadım oturarak uyudum hep popomda hep sivilceler çıkmıştı. şimdi 2. ye hamileyim inşallah bu ler zor geçmez