Kubrabuglem Kızlar bir anda suyumla kanamam geldi nst de sancılar hafif ve 1 cm açılma var yatış verildi stres ve korku içindeyim yarin oglen doğum başlayabilir dediler dua edin 🤲🤲
Nazlican1994 Kubrabuglem Allah tek avazda kurtarsın, sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🤍
Busra333 Kubrabuglem ayyy hadi insallah sağlıkla kolay bi doğum olur kaçıncı hafta acaba birde sancılar var mı
eaktr Kubrabuglem Allah yardım etsin inşallah bol bol yürüyüş squat yapın, uyuyabilirsemiz uyuyun birwz doğum için enerji ve nefes lazım🥰🙏🏻
Kubrabuglem Busra333 Tam 38 haftqyiz bugun evet yavaş yavaş sancqrim başladı nst de ve baskısını hissediyorum bebeğin offff allahim insallah daha fazlasını çekmeden doğururum:/
Kubrabuglem eaktr Aynisini hemşire de söyledi uyu yarın doğum başlarsa enerjin olsun diye ama uyuyamıyorum 2 saat de bi nst ye bağlıyorlar sancilarda yavaş yavaş artmaya başladı :/
Dilekcnkn Kubrabuglem Rabbim Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bir avazda kurtarsın inşallah canım
Aynur-13 Kubrabuglem allah analı babalı büyütsün benimde sabah yatışım yapılıcak ve suni sancıyla doğumum başlatılıcak bana da dua eder misiniz ❤️