Evet kızlar buraya ne zaman bu postu atacağım diye düşünürken şıp doğurdum da geldim 39+3 çok şiddetli olmamak kaydıyla sırt bel ağrım vardı o gün temizlik yaptım yoruldum belki diye çok üstüne düşmedim neyse akşam oldu hala ağrı devam ediyor uyudum saat gece 3 birden şiddetli bi ağrıyla kendimi ayakta buldum herseferinde beni ağlatacak kadar kuvvetliydi 20 dk da bir vuruyordu neyse hiç eşime söylemedim hep düşüncem sancıyı evde çekmekten yanaydı neyse saat 4 5 6 7 zaman geçmiyor 20 dkda bir uyanıyorum en son sancılarım 10 dakikaya düştü bir çığlıkla eşim uyandı saat 8 oda 8 buçuk da ise gidicekti neyse kalktı hazırlan götürüyorum seni dedi kayinvalidem aradı hemen zaten altlı ustlu oturuyoruz o geldi ben tabi ağlamaktan gözler şiş ses gitmiş falan neyse gittik hastaneye 2 cm açılma var nstde sancı çıkarsa yatış dedi 1 saat sonra yatışım yapıldı çok sancı çektim ama Allaha şükürler olsun açılmam çabuk ilerliyordu ilk doğum diye biraz beklettiler sadece saat 22.00 sularında oğluma kavuştum gerçekten tarifi olmayan bir duygu şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor Rabbim isteyen herkese nasip etsin hamile kardeşlerim Allah yardımcınız olsun tek avazda tek nefeste kurtulursunuz inşallah çok uzun yazdım hakkınızı helal edin Allaha emanetsiniz 💜🙏🙈