Kızlar selam bu sabah sağlık ocağına gittim kan sonuçlarımı almak için doktor idrar yolu enfeksiyonun var ilaç vericem dedi toz bir ilaç tok karnına içtim şimdi uykudan uyandım midem çok kötü yanıyor acı su kustum üstüne birde idrardım köpüklü çıktı ilk kez ne yapmalıyım bilmiyorum yaşayan varmı bu durumu hastaneye mi gideyim hemen?