Ben sitelerden oda aldım direkt almila avıva çilekfalan o sırada bi küçük kendi imalat yapan bi dükkandan aldım marka olanlardan çok daha sağlam üstelik çok daha uygun ben aldığım mobilya ladin ağacı çok kaliteli saglam ayrıca hazır ve marka olan mobilyaların dolapları ufacık oluyor ama ben hazır almadığım için benim dolabım baya büyük ergenlikte bile çok rahat kullanır kiraz bebe titi falan vardı oralara bakın derim o sırada olanlar genelde imalatçı daha kaliteli