DsMom Benim düşüncede biri daha 😊 36+6 da 3.200 du. Doktora diyorum daha fazla kilo almaz demi ? “ 37 den sonra yavaşlar kilo alımı ” dedi. Bende inşallah dedim adam bı saskinlikla baktı “inşallah” dedi o da. 🙈 Şaşırdı tabi millet ne yiylim kilo alsın diyip dryr bnde almssn dynce. Bayan olaydı doktor çıkarması kolay olur diycektim 🙈🙈🙈🙈 sağlıklı olsnda büyür giderler kiloya çok takilmiyorum bn.