26+2 haftalık gebeyim öncelikle bilgisini vereyim. Sol tarafıma uzanıyorum bazen bebeğim ciddi şekilde hareketlenip tepmeye başlıyor. Yani soluma soluma vuruyor. Acaba sıkıştığı için mi?
sonra hemen sırt üstü pozisyonu alıyorum hareket duruyor? Buna benzer bişey yaşayan var mı? Yani bebek o pozisyonda rahat edemediği için mi çok tekme atıyor yoksa rahatlıktan kaynaklı mı?