Yasemm96 içinde bir sıvı çözelti oluyor mavi karton kutuda. Bizimle ilgilenen beyefendi o sıvıyı buzdolabında saklamamızı söyledi, siz de bir teyit edin isterseniz ya da öyle bir çözelti yoksa bir eksiklik vs de olabilir. Biz hem kan hem doku saklatacağız, sizde öyleyseniz eğer eksik gönderim de yapılmış olabilir