Boncugummmm merhaba canım bende deniz hocaya gittim geçen hafta ne durumdasın bende çok memnun kaldım,Yozgat’ta yaşıyorum normalde riskli gebeyim o yüzden onun takipli hastası oldum,sağolsun ameliyatımıda yapacak kabul etti,33+6yım şuan bu ayın sonuna gel alalım dedi. Sen uzun süredir gidiyorsun galiba genel olarak memnun musun??