35+6 haftalığım. 3. Doğumum olacak İnan bende çok kötüyüm sünnet çocuğu gibi yürüyorum magnezyum kullanmama rağmen heryerim çok aşırı ağrıyor. Yatakta dönmek yarım saat sürüyor ve tam bi işkence ağlamak istiyorum vijinam bile nasıl ağrıyor bıçak saplanıyor böyle çok kötüyüm çookk. Bugün randevuda bir tane bile sancım çıkmadı tabi orası ayrı.