Ilkim_05 Gaye_clk13 evet kullanıyorum.ama sancı yapıyor sanırım gazım da var bağırsaklarım bi o tarafa bi bu tarafa ben yatmaya yakın içiyordum bide çok fena yaptı sonra bıraktım ama kabızlık hala devam ediyor bol su içmeme rağmen :(((
G33 Gaye_clk13 her yemeğin yanında yoğurt ve bol yeşillik salata ye bana dua edersın birde en az3 litre su kabızlık falan hikaye olur 😃
HHhhK Evet canim bende kullandim oralac ve duphalac tadi cok tatli buyuzden zorlandim ben icmek istemiyorum eger sende ilac kullanmak istemiyosan incir ve kayisi yada sabah kalkinca sicaga yakin ilik su gibi alternatiflere yonel
Mimik Gaye_clk13 bol bol yesillik ye, o zamanlarda kabizlik normal, olagan bi surec yani… Ben gece yatmadan onceleri, yani gece atistirmaligi olarak bikactane salatalik yiyiordum, cok iyi geldi bana, ve gun icerisinde ee bol bol salata ve en az 3lt.su
narlinco Merhaba, banada problemimden dolayı duphalac verdi ancak kullanmadım daha. Sizinde tuvalete çıkma aralıklarınız çok mu uzun?