Gul-42 Masalveeannesi son 50 ve benım sağ kasıgım batıyor bacagımı actıgımda sızlerdede aynı sorun varmı asırı kotuyum hıc bır sekılde egılemıorum bacak acamıorum
Kara1833 Masalveeannesi benim ilki sezeryan ondan sezeryan oluyorum yoksa normal isterdim ilkindede müsaitti normal doguma ama nasip olmadı kavuşamadık