ikra123 37 haftalığım benim de az önce sanırım ilk kez yalancı sancım oldu koltukta otururken birden kasıklarımdan şiddetli bi ağrı girdi karnıma ayıldım yani resmen çok farklıydı çok kısa sürdü çıktı böyle kasılmayla gelen acı bi sancıydı sonra tekrar girdi çıktı ve geçti ama ayağa kalkınca çok baskı hissettim rahmimde hala kasılma var gibiydi yürürken bu mu oluyor yalancı sancı??