Nesossssss Cangul Recep Ali bence :) maşallah çok güzel bir isim seçmişsiniz benim daha cinsiyeti belli değil ama erkek olursa Muhammed Oğuz Kağan olucak :) adıyla yaşasın inşallah 🤲
Cangul Biz 3 kız kardeşiz ablamnda 2 kızı var bnmde 1 kızım var . Ablm kızına annemin adını koydu bizde babamın koyalım diyoruz Recep ekstra ikinci adıda olsun dedik 😍