Semamehmet28 Tugbadabak-1 3500 dediler normal doğuma ama ufak bi indirim uyguluyorlar tavsiye ederim 😊
Sblatc Feyza-nur ben darıca da oturuyorum Gebze yi de araştırdım bu ay darıca Hospital park a gittim doktordan herkes memnun. Doğum ücreti 2500 sezeryan 2800 dediler Gebze dekilere göre baya uygun. Ama uygun olması biraz şaşırttı iyi mi acaba orası bilen var mı
Feyza-nur Sblatc çok memnun kaldım sancı odasındayken sürekli kontrole geldiler doğumda terime kadar sildiler daha sonra bebeği emziremedim tutmayı filan bilmediğim için bütün gece gelip öğretmeye çalıştılar
Feyza-nur Sblatc malesef orası hakkında bir bilgim yok istersen forumda arat belki doğum yapan olmuştur yakın zamanda
Kubbbraa Sblatc gidenler bin pişman komşum orda doğum yaptı mahkemelik oldular kadın çocukla beraber enfeksiyon kaptı aylarca hastanede yattı
Bebekbebek1 Bende evime yakın diye darıca hospital park hastanesine gidiyorum. Civardaki en uygun fiyatlı hastane cidden, doğum yapmadım daha ama doktorum semavi kurt. Kendisinden çok memnunum
Kubbbraa Bebekbebek1 bende kontrole melek hanıma gidiyorum çok iyi oda öneririm ama farabide doğum yapicam doğumhzne yenilenmiş özel hast gibi olmuş doktorlarda çok iyi ebelerin çoğu değişmiş ilk dogumumu da orda yaptım faciaydi resmen ebelerde çok kötüydü ama şimdi iyiler
Kubraeroglu @Sblatc#1 Bebekbebek1 Bende yaklaşık 10. Haftamdan beri semavi hanıma gidiyorum şuan 30 haftalığım. Çok da memnunum doktorumdan.
Sblatc Kubbbraa farabi çok kalabalık diye duydum. Gebze fatih hastanesinin doğumhanesi kapanmış virüsten dolayı ordakileride buraya yönlendiriyomuşlar Suriyeliler çok fazlaymış. Benim bi kere kanamam olmuştu farabi ye gittim denk geldiğim ebe çok iyidi diyemiycem. Telefon falan sokmak yasak
Sblatc Kubraeroglu doktordan herkes çok memnun ben bi kere gittim henüz memnun kaldım ama doğumhane hakkında pek bilgim yok. Doktor doğuma giriyo mu
Kubraeroglu Sblatc Açıkçası doktora sormadım ama son kontrole gidişimde kapıda yeni doğum yapan biriyle konuşma fırsatım oldu. Semavi hanım yaptırmış doğumunu çok da iyi olduğunu söyledi.
Bebekbebek1 Sblatc ben sorduğumda girdiğini hatta gece acil durumda olsa geldiğini söylemişti. İnşallah biz de memnun kalırız. Farabi çok kalabalık ve randevu bulmak zor 😓
Kubbbraa Sblatc evet geçen akşam rahatsızlandım kum döküyormusum dogumhsneye gittim sancim var sanıp saatlerce sıra bekledim gerçekten doğuruyor olsam oracıkta dogurcam demekki hastaların %70 Suriyeli malesef zaten kalabalık ti ikiye katladı Suriyelileri gördükçe afakan basıyor delleniyorum ha bire doğuruyor lar
Sblatc Kubraeroglu inşallah öyledir doktorun iyi olduğundan şüphemiz yok ama ebeler de iyidir inşallah