28+1 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı oğluşumu gördüm 💙 Özel hastaneye gidiyordum ama bir arkadaşımın önerisiyle devlette bir doktora gittim bugün ve özelden asla farkı yok kadın çok tatlı konuşkan sevecen ve çok rahat ettim. Bazı şeyleri sormadan beni bilgilendirdi bazılarını ben sordum ve sabırla bana anlattı herseyi. Şimdi durum böyleyken neden para verip özele gideyim? Bana bi fikir verin nolur 😕 Birde bu haftada bebisleriniz kaç kiloydu 🤗