Nidaaa28 2prens-annesii cınsıyetı ne kuçük meleğin🌸 bende yarın gırıcem ıkıli taramaya ögrenırım belkı 😇
Nesossssss zgeznur 19. Haftadayım yarın randevum var. doktor 20. Haftada söyleyebilirim demişti ama belki yarın söyler diye umutlanıyorum:)
eeebruuu zgeznur 12.haftamda ikili tarama testin de yüzde 50 kız dedi ama kesin değil dedi 15.haftamda gösterdi kesinlikle kız dedi 🤗 bazen yaramazlar göstermiyor kendilerini 🥰