Anneolmak__ Merhaba arkadaşlar Beşyüzevler şafak Hastanesi’nde yakın zamanda doğum yapan kimse var mı? Hastaneden memnun musunuz ebeler, hemşireler, hastane hijyeni nasıl acaba
Tlscpkn00 Anneolmak__ defne dağlar doktorumdu spinal anestezi oldum orada ebeler aşırı şekilde ilgili doğum öncesi sonrası sürekli ilgileniyorlar temizlik bakımından da çok iyi
Deletedmom27272 Anneolmak__ arkadaşımda orda doğum yaptı albert beyde sezeryan memnun kaldı ben kolana gidiyorum eğer yüksek fiyat çıkarırlarsa bende şafakta doğumu düşünüyorum