Medusamnd Benimde 6+4 de öyle oldu. Acildeki ebe kese duzgun kanama yok etrafında dusuk riski var diye hastaneye yatırmak istedi, istemedim. Ertesi günü doktorum da kesen düzgün bebek iyi etrafında kanama yok, dusuk riskide yok hayati normal bir şekilde devam edebilirsin dedi. Ama her ihtimale karşıda progestan verdi. O gün temizlik yapmıştım sanırım ondan oldu diye düşündük.