Milkshakee Acayip kasık ağrım var sancı gibi çok canım acıyor anormal bı durummu ? Sizde de oluyor mu? Bacaklarima vuruyor ağrısı
Bnkchamis Milkshakee bende 29+5 deyim aynı şeyi 3 gündür yaşıyorum ama akşamları başlıyo kafama takmaya başladım bildiğin yatarken bişe yok ayağa kalktığım anda başlıyo baskı gibi sancı gibi bi his oramda
Eda-5807 Milkshakee bendede vardı aynı seyler ben bugün gıttım doktora sordum benı nstye bağladı normal çıktı hersey ama enfeksıyon çıktı o yüzdende olur dedı agrıların ılac yazdı kullan gel dedı
Milkshakee Bnkchamis regl sancısı gibi aynı bebeğin hareketleri de çok can acıtıyor biraz daha bekliyim geçmezse gidicem.hastaneye 1 haftadır böyleyim😔
Bnkchamis Milkshakee bende akşamları hep sandalyede oturuyorum yarın uzanıcam tüm gün eier akşm yine aynı ağrı olursa bende gidicem çok rahatsız etmeye başladı bildiğin yürüyemiyorum ve korkutuyo beni
Milkshakee Bnkchamis aynen bence normal bı ağrı değil bu çünkü gün geçtikçe şiddetleniyor. Sizde dikkat edin geçmezse gidin aynen
Bnkchamis Milkshakee eğer sizde benden önce hastaneye giderseniz buraya yazın da bende bilgilenmiş olayım
Emnesar Bende 32+1 deyim iki gündür ayaga kalkınca yatakta dönerken kasıgımda agrı oluyo bende bu hafta gıdıcem kontrole inş rahim büyümesinden dolayıdır insan tereddüt ediyor geçmişş olsunnn