Almilanur Artık bende yazabilirim minik mucizeme kavuştum çok şükür 😍 Gece 2.30 gibi bi ıslaklıkla uyandım altıma kaçırdım sandım direk tuvalete gittim orda da biraz daha aktı tutamadım suyum geliyo desem hiç agrım yok ama bu idrar da degil diye pek anlamadan geri yattım ama uyuyamıyorum internetten araştırıyorum filan derken tekrar ıslandım sonra kasıklarımdan sancı girmeye başladı hafif hafifti yalancı sancı filan hiçbisey yasamamıstım simdiye kadar heralde yalancı sancı diye düsündüm ama hic gecmedi sabah 6 ya kadar yatakta döndüm durdum hastane cantamıda hazırlamamıstım daha kalktım cantamı hazırlamaya başladım annemi aradım o sırada esimde uyandı annem geldi kahvaltı hazırladı bende duşa girdim sıcak su iyi geldi meryem ana otunu suya koyduk suyundan ictim biraz kahvaltı yaptık suyum devamlı ve çok geliyodu annem ve esim bu yüzden sürekli hadi gidelim dediler ama ben evde sancılarımı karsılamak istedim en son birden ayaga kalkınca bardaktan dökülür gibi oldu onu görünce korktum ve hastaneye gittik Ankara Turgut özal hastanesi ve acili yokmus normal muayne oldugum kata cıktık dogurmak üzereyim diyorum sıra al nst ye isim yazdır filan diyolar en son kavga dövüs acil geldik dogurcam diye sıra beklemeden nst ultrason ve doktor muaynesinden gectim normal rutin muayne günüm gibi davrandılar sonra doktor yatıs verdi dogumhaneye aldılar beni ilk kez çatı muaynesi olacaktım ebe çok iyiydi Allah tan hemen baktı 5 cm dedi ne oda verdiler ne önlük koridorda sancı cekiyodum asistanlarıyla doktor geldi catala cık dedi daha 5 dk olmadı bakalı dedim ohoo daha çok bakcaz dedi doktor asistanlara ders anlattı benim üstümde resmen önce doktor sonra 3 asistanı peş peşe çatı muaynesi yaptı dogumdan daha zordu sonra lavman yaptılar oda verdiler nst ve suni sancı icin serum taktılar nefes egzersizleriyle rahat atlattım ama sona dogru ıkınma istegi geldi kendimi tutmaya calıstım hep en son duramayınca bagırdım ve bi hemsire geldi ıkıncam dedim hemen yataktayken muayne etti 2 ebe daha geldi yatakta ıkındırttılar sonra dogum basladı dediler hersey cok hızlı ilerledi catala cıkıncada bi kac kez ıkınmayla mucizeme kavustum ama kordonlu dogdu dediler hemen oksijen verdiler o an hep aklım ondaydı dikisleri filan hic hissetmedim her gelene bebegim nerde iyimi demekten. Sonra beni odaya aldılar odanın kapısı acıktı diger dogum yapanlar kucaklarında bebekleriyle odalarına geciyolar benim bebegim yok o an çok agladım yarım saat sonra filan getirdiler şükür bi sorun yoktu saat 12 de hastaneye giris yaptım saat 2.35 de dogum yaptım 38. haftada kızıma kavustum Allah hayırlısı ile herkesin yavrusunu kucagına almayı nasip etsin hayırlı dogumlarınız saglıklı bebisĺeriniz olsun 😊😍
Yesimalmila Gözünüz aydın Rabbim size saglikla buyutmeyi bize de almilamiza saglikla kavusmayi kucaklamayi nasip etsin inşallah