Merhaba anneler benim şöyle bir sıkıntım var , çok büyük dertler denilebilecek bir sıkıntı değil ama şu an için benim bir problemim. Ben hamile olduğum için çalışamıyorum ve üniveriste öğrencisiyim malum üniversitelerde kapalı, pek arkadaşım da yok. Eşim evdeyken rahatım ama eşim gidince çok sıkılıyorum. Temizlikti film diziydi vs vs yapmadığım şeyler kalmadı. Kendi ailem ve eşimin ailesi de farklı şehirlerde yaşıyorlar. Tavsiyeniz var mıdır gününüz nasıl geçiyor?