yagmur3506 keseye benzer şekilsiz bir şey görüldü ilk başta beta 2bin civarlardayken sonra tekrar çağırdılar bu kez bir kaç kese vardı alttan muayene yapıldı değerlerim yükselmesine rağmen ne bebek göründü ne de sağlıklı düzgün bir kese yani keseye benzer bir şey gördüler ama sonradan sayısı arttı üzüm gibi düşünün. Belirti olarak ilk gebeliğimde hiç mide bulantım, aşırı derece uyku halim, baş dönmem ve aşırı kıllanma yoktu.
mol gebelikte sürekli uyku modu gün aşırı alsanız bile hemen çıkan tüyler mide bulantısı ve baş ağrısı vardı. Bu semptomlar ile gittim