Bugün sabahtan beri bitmek bilmeyen karın ağrım var karında sertlik var ve böyle batma hissi gibi tasiyamama hissi gibi birşey var. 37+4 oluyorum yarın. Yürüyemiyorum, kalçalarım ağrıyor, yatakta dönerken çok acı çekiyorum bu doğum sancısımı yoksa yalancı sancılarmı, sabahtan beri olması beni yordu sığmıyor gibi artık içime ne yapmalıyım off bilemedim