Caglaluna Kızlar merhaba, henüz 16. Haftamdayım. Göbek deliğimin biraz altında çok kısa süren acı hissi oluyo. İçerden bi acı hissi. Ara sıra oluyo genellikle gece. Sizde de oluyor mu ? 1 saniye bile sürmüyor. Ama aralıklı olarak hissediyorum
mylittlelamb Caglaluna bende de oluyor daha biraz önce yine oldu sanki bıçak saplanıyor gibi 17deyim ben de
Zeysezer Caglaluna bende de oluyo 16dayım bende bebek toplandığı için diyenler var ben çok hafif hareketleri hissediyorum ama toplanmadan kaynaklı mıdır bilemiyorum erken haftalar çünkü
Gzmhsyn Caglaluna genişliyoruz o yüzden benimde var hemde baya erken başladı acılar şimdi 13 haftalık bu seferde karnım kaşınıyor bunlar hep genişlemeden
Caglaluna deno1 acaba bağlar mı geriliyo. Bence normal bi durum ama sadece merak ettiğim için sordum 😊
Caglaluna mylittlelamb bende de sanki böyle ateş değdirip çekiyolarmış gibi bi acı 😊 biraz komik bi tabir oldu ama
Caglaluna Zeysezer toplanma kötü bir şey mi 🥺 inşallah iyilerdir. Ben de bazen çok nadir hissediyorum ama her zaman değil 🤷🏻♀️
Merve-1109 Caglaluna ay evet o haftalarda benimde çok oluyordu sanki karnımın derisini yırtıyorlar derdim doktora sormuştum rahmin genişliyor çok normal acıması demişti canım gaaayet normal yani