Dimaa İyi akşamlar herkese 26+2 haftalık gebeyim, 2. Gebeliği bu 19 aylık bir oğlum var bu kız olacak inşallah oğlumda hamileliğimde gayet yolunda gitti herşey ağrım halsizliğim oldu tabi ama şimdi fenalardayım gece yatarken dönerken ağrılarım oluyor oturup kalkarken zor doğruluyorum sıcakların etkisi mi yoksa 2. Gebelik böyle mi oluyor doktorum bir sorun yok bebek büyüdükçe normal bu tür ağrılar diyor var mı böyle sorun yaşayan
LivaveLeyla Dimaa benimde ilk gebeliğim kanamam oldu vs hep sorunluydu ama hiç bu kadar ağrım mide yanmam olmamıştı 2.lerde mi bu kadar ağrı oluyor anlayamadım yatakta sağdan sola soldan sağa hele ayağa kalkmak bir işkence şuan 33 haftalığım valla şafak saymaktan usandım 22 aylık kızım var
gulsumklc2 Dimaa al bndende o kdar aynı sekıl bi oglm var buda kz hep asagsa sancı edyor ysyune sigil ve vars oldu özl bölgemde pskolojö bzuldu asırı dogmasını sabrszlıkla beklıyrm
Minicikkiz Dimaa İlk gebeliğim. Şuan dediğin şeyleri yaşıyorum. Yatakta dönerken ağrı oluyo . Oturup kalkarken zorluk cekiyorum. Benimde kız bebek. Acaba kız oldukları için nazlilar mı 😊🥰 İnşallah hemencecik kucağımıza alırız. Bide ben geceleri zorluk çekiyorum zor uyuyorum
Elif3425 Dimaa bende o haftalarda öyleydim bebek o haftalarda hızlı büyüdüğü için rahim kasları gevşediği için ağrılar oluyormuş normalmiş
gokcekocyigit07 Her gebelik farklı, bende tam tersi ilk gebeliğimde çok zor şeyler yaşadım ama bunda daha rahatım, endişe etme, sağlıkla kavuşalım 😉🤲
Dimaa gokcekocyigit07 teşekkür ederim inşallah 🤲🏻💗 ister istemez insanın aklına geliyor acaba ters giden birşeyler mi var diye
Dimaa LivaveLeyla aynı şeyleri ben de düşünüyorum sağlıkla kavuşalım inşallah sorunsuz bir şekilde 🤲🏻🌺
miniklerinannesi57 Bende tam 26+2 22 aylık kizim var bende kızımda cok kotuydum tansiyon şeker hep hastanelerde yattım ama şimdi oğlum olucak insallah🙏 rahat geçiyor. Karnımın buyuugu nefes aldırmıyor ve sıcaklar gerçekten bu sene çok sıcak. Her hamileleik aynı değilmiş onu öğrendim. 🤣😊
Dimaa miniklerinannesi57 kesinlikle kız bebeklerde hamilelik ağır geçer demişlerdi ben yok canım olur mu öyle şey derdim oluyormuş vallahi bir de bir hareketli anltamam oğlum çok usluydu🙈🎈💗
Dimaa Minicikkiz sanırım o nazın bir etkisi var mı inanr mıısn oğlumda hamile olduğumu bile unutuyordum ama olsun artık sağlıklı olsun da sayılı gün çabuk geçiyor yüce rabbim şikayet olarak kabul etmesin 🤲🏻🎈🌼
Kbrakrdg 28 haftalığım bende geceleri yatarken karnım çok kötü oluyor aşırı ağırlık varmış gibi 😊 birde mide yanları eklendi 😬 erkek benimki de
Beyzaguven1 Dimaa ben de 27. haftadayım erkek bebek bekliyoruz İnan ki 25.haftaya kadar o kadar iyi hamilelik geçiriyordumki nazar değdirdim herhalde suan Çatı kemiğim sızlıyor o kadar çok agrıyor ki yürüyemiyorum yatakta sağa sola dönenmiyorum gün içindede çok fazla yoruluyorum korkuyorum bebeğe bişey olacak diye 🤦🏼♀️
Dimaa Beyzaguven1 aynı durumdayız ben de endişe ediyorum doktorum normal dese de bir de oğlum var 18 aylık eşim evde de şu anda idare ediyoruz okullar açılınca bakalım ne olacak 🙈
Kbrakrdg Beyzaguven1 ağrı ağrıyı yaşıyorum dün doktorumla konuştum çatı kemiklerin şekil almaya başlıyor dedi ve yürürken ağrın varsa azaltmanı tavsiye ederim mutlaka evde plates yap ağrılarının geçmesi için diyor