Esra-gkl Hiç korkma canım bende polikistik over sendromu var bi yumurtalıkta bir sürü kist var hamile kalma şansın normal bir kadına göre yarı yarıya dedi zor hamile kalırsın dedi kaç gün ağladım hemen denemeye başladım ilk ayda hamile kaldım