Damlablldr Bende genelde korku oluyo iyi mi acaba bsy oldu mu korku kapliyo içimi 13 haftaligim sizdede oluyo mu🙄
Melike Damlablldr 32 haftalık hamileyim maalesef halâ korkuyorum birşey olacak diye. Sürekli okuyorumda ama ilk bebek olunca ister istemez evham yapıyorsun. Doğurana kadar geçmeyecek sanırım bu korku 🥺Rabbim hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Nesossssss Damlablldr çok eskiden bende de vardı en ufak bir şey için bile kaygılanırdım.İlk bebeğimi kaybetmeme ve arkasından çok büyük bir operasyon geçirmeme rağmen elhamdulillah hiçbir korkum yok 19. Haftadayım mide bulantılarıma rağmen hamileliğimin tadını çıkarıyorum:)
Caglaluna Damlablldr olmaz mı 🥺 her an oluyor ama bunların çoğu vesvese 🌿 inşallah bebişlerimiz iyidir ❤️
deno1 Damlablldr her dakika desem çok zor elde ettim bende muayne günleride 20 günde bir gidiyorum zaman gecmiyor meraktan ölüyorum resmen
Ozseee Her hafta bi bahane üretmek isteyip hastaneye gitmek istiyorum nasıl iyi mi diye düşün artık doktor hergün çağırsa hergün giderim Rabbim hepimizinkini korusun sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin İnşaAllah
mineirem Damlablldr 19 haftalığım 2. Gebeliğim oğlumda hiç böyle değildim şimdi elim hiç birseye gitmiyo alıyım ediyim sürekli doktora gözükmek istiyorum
busra5501 Damlablldr bendede sürekli ama hep iyi düşünmeye çalışıyorum nedense aklımda felaket senaryoları geçiyor annelik böyle birşey sanırım :(((
Burcucugum Damlablldr 24. Haftadan bildiriyorum 😂 bu his geçmiyor ama hareketlerini hissettikçe rahatlıyorsun. Kafana takıldıkça git doktora ben de sık sık gittim napalım stres kötü
Hasrt02 Damlablldr bende 20 haftalıgim cmm.. normalde öyle korkan eden biri değildim.ama hamilelikten dolayı hep tedirgin bebeğe birşey olacak korkusu üstümde var..ama bol bol dua edince geçiyor bu korku
Hsbsk Damlablldr bebek hareketlerini hissetmeye başladıktan sonra o korkular yavaş yavaş geçiyor cok normal simdi