Duru granül matikle yıkadım 30 derecede. Kesinlikle hepsınıde kuruttum nerdeyse. Kurutmadan cıkan tozlara şok oldum zaten. İnanılmaz bir toz cıkıyor cocuk kıyafetlerınden. Bizim kıyafetlerimizde bile olmamıştı hiç öyle. Sonra hepsi ütülendi. Hiçbiri ne bozuldu ne kuculdu. Ütüyü vurunca hepsi yine yeni gibi oldu.