Mehruyanxx Mrb arkadaşlar benim 4 ayını yeni doldurmuş bebeğim var ve dün 1 buçuk aylik gebe olduğumu öğrendim bebeğimi emzirirken zararı olurmu sizce bilgisi olan lütfen dönüş yapsın ne yapacağımı bilmiyorum
Meleklerimmm3 Mehruyanxx bir zararı olmaz hamileyken de emziren bir çok anne var ancak düşünmüyorsanız farklı önlemler alsaydınız keşke süt korumaz malesef hamilelikten sağlıkla büyütün inşallah 😇
ymryesl Mehruyanxx Benim ikizim emzirirken hamile kaldı, kızı daha yeni bir yaşına girmişti. Doktoru bir zararı yok ama içerisindeki protein oranı artarken şeker oranı azalacak o nedenle tadı bebeğe kötü gelecek, kendi bırakmak isteyecek demiş.🤗
yagmur_vera @Mehruyanxx Benim kızım da 11 aylık iken hamile kaldım. Şimdi kızım 15 aylık bebeğim ise 5 aylık oldu hâlâ emziriyorum. Bırakmayı denedim ama henüz başaramadım. Doktorumun biri 6. Aya kadar emzirebilirsin dedi.
kkuubbrraa Mehruyanxx bende kızım 4 aylıkken bir buçuk aylık hamile olduğumu öğrenmiştim ve korunuyordum imkan vermediğim için test bile yapmamıştım 🤦🏻♀️ kızım kendiliğinden bıraktı emmeyi mamaya başladık mecbur
Duygu19031903 Mehruyanxx 22 haftaligim oğlum 21 aylık hala emziriyorum hiçbir problem yok emzirme ye devam dogruncada beraber emziricem inşallah 😍
Adar2323 Mehruyanxx canım doktora git bence ama ben emzirdim yanı yeni yeni bırakıyor o da kendisi gelmiyor 5 aylıktı bebeğim hamile olduğumda emzirdim suan 13 aylık oldu yeni bırakıyor
elip12 Mehruyanxx ben doktora sormuştum çocukta ishal ve kusma olmadığı sürece emzirebilirsin demişti. Sadece son 3 ay emzirmeyi bırak diğer çocuk için toparlansın demişti
Demet_akman Mehruyanxx bende oğlum 10 aylıkken hamile kalmisim 11+2 günlükken öğrendim doktorum 5.aya kadar emzirebilirsin dedi 2gun sonra kanamayla hastaneye kaldirildim. Emdiği için dogum başlamış bebegin eşi aşağıya düşmüş. Zor zamanlardı dikkatli olun emdiği zaman göğüslerim çok sızlıyordu çok aciyordu aklınızda bulunsun inşallah sizde birşey olmaz sonuna kadar emzirenler varmış