Yildiz5891 Sarı akıntım var cok fazla. Antibiyotik ve fitil kullanıyorum ama bana mısın demiyor napacam bana bir akıl verin erken dogumdan vs cok korkuyorum nolur yardımcı olun
Reyhankarabiber Yildiz5891 canm benim de var 14.haftadym idrarda baktrdm bir şey çıkmadı. Yani ilacını kullanıyorsan korkma inşaallah. Yine de için rahat etmezse doktorun ile bir görüş
1987gokce Yildiz5891 valla canım bende de vardır enfeksiyon antibiyotik ve tek kullanımlık Şase kullandım..hep bol su tüketin deniliyor inşallah sifa bulursun. Geçmiş olsun
1987gokce Yildiz5891 okuma canım onları ya sen ilaçlarını kullan hijyene dikkat et geçer. Benimki geçti çok şükür ilk önce antibiyotik kullandım Şase ile bir test daha yapıldı azalmıştı enfeksiyonum sonra bi test daha yapıldı tamamen geçmişti. Darısı başına geçer inşallah.
sudamlasi Yildiz5891 enfeksiyon oldugu için Kasıklarında ağrı kaşıntı normal olur☺️ Ben çok çektim bu enfeksiyonu ilac kullanmaya başladığım gün sarı akıntım da çok fazla artış oluyodu.için temizleniyo yani🙂
Yildiz5891 sudamlasi anladım peki sogan sarımsak yesem nasıl olur dogal dogal oda işe yarar mı. Valla canım çok sıkıldı su erken dogumu duyunca
sudamlasi Yildiz5891 sarımsak çok faydalı en güzel ağrı kesici ve enfeksiyon söktürücü yemeklerine katıp yiyebilirsin abartmamak şartıyla tabi🙏🏻soğan için de aynısı geçerli canım
sudamlasi Yildiz5891 yok canım nasıl istersen öyle ye ben bazen ekmeğin içine bi diş sarımsağı katıp yutuyorum. Yemeklere mutlaka katıyorum bi diş.
sudamlasi Yildiz5891 18 haftalıkken bebeğimin kalbi durmuştu onu ölü doğum olarak doğurdum başka da yok🙇🏻
Yildiz5891 sudamlasi öylemi üzdüysem sizi özür dilerim 😢 suanda hamıle msnz peki sudamlasi Bende yutaym ama çok buyuk bolerek yutuyum bari hem oyle kokusuda olmaz herhalde
sudamlasi Yildiz5891 yok canım üzülmedim iki sene geçti üzerinden 20 haftalık hamileyim🙂 Eşimin başı ağrıyo iki gündür günde üç tane çiğ çiğ yiyiyo yanına yaklaşılmıyo😄ya yemeğine kat yada közle öyle kokusu olsa da diş fırçalarsın geçer.
Yildiz5891 Melhaercan su vajinal enfeksiyona iyi gelıomu. Ben onu ıdrar yolu enfeksiyonuna iyi geliyor dıye sanıyorum