Melekd Kızlar mesela bebeği 3 4 gün çok güzel hissediyorum. 7/24 oynuyor. Sonra 3 gün diyelim geçti. Bebeği 2 3 gün hissetmiyorum. Geçen günlerde çok güzel hissediyodum. Bu iki gündür hissetmiyorum oynamıyor. BU normal mi acaba
Aysiim Melekd Melekd Merhabalar.. Bende 25 haftalık hamileyim geçen hafta bende hiç hissetmedim korkup sağlık ocağına gittiğimde kalp atışını dinledik.. İçini ferah tut her zaman ☺️ ama yinede gidip bi bakın derim.. Burda gördüğüm kadarıyla tatlı bi şeyler yiyip sol tarafına yatıp kontrol edebilirsin. Ben soğuk su içtiğimde hareketleniyor mesela..
Ilkayy Melekd 28 den sonra düzene giriyor canım hatta doktorlar bile diyor 28 den sonra hwrgün en az 10 hareketini hissetmen lazım hissetmesen hemen gel doktora diye
Hilal-95 Melekd benmkide bu sabah öleydi vurup vurmamakda kararsızdı benmde başım ağrıyodı baya halsızdim smdı cıkolta felan yadim soda içince braz daha hissetim şükür insan korkuyor sağlık ocağı kalp atışı dınlenıyor gidip ebelere rica edebılırsınız içiniz rahat eder bende 27 haftalğım
busra1997alpaslan2021 Melekd benim 28den sonra düzene girdi benimde senin gibi aynı idi suanda maşallah kıpır kıpır hic durmuyor 29.6 olduk sıkma canını 1 hafta daha dayan valla bak nasıl hergun oynicak annesi çok mutlu olcan bekle ama
Melekd Hilal-95 geçen haftada 2 gün falan güzel hissetmedim. Sağlık ocağına gidip dinledim kalbini. Şimdi yine aynı oldu
Hilal-95 Melekd pozisyonu değişiyodur oyuzden olablır belkı arkadını dönüyo olblır bi çok yerde öyle okudum çnkü