Gizemis Sol bacağımın üstüne basarken yürürken. Ağrı giriyor cok fena. Topallıyorum biraz ☹️ Çözüm olan varmı☹️
Tahamm47 Gizemis yürüyüş yaparken bende de oluyordu sonra geçiyor kramp gibi bı ağrı kitleniyor. Agirlastim ondandır hiç doktora sormadım ama magnezyum kullandigimdan beri daha az oluyor