Hana_33 Kimisi diyor kızlar erken doğar gününü doldurmaz. Kimisi de erkekler erken doğar diyor. Sizce bilgisi olan var mi??
aysegul_01 Hana_33 değişiyor o ama benim bildiğim kızlar gününü doldurmaz erkekler gününü bile gecirir🙄
Aselebru1 Benimki kız normal olucak günüme 10 gün kaldı ve hiç bir belirti yok bende kızlar erken gelir diye bekliyordum ama benimkinin hiç gelesi yok rahatı iyi herhalde 😂
Enesefe Kızlar 10 gün önce erkekler on gün sonra derler ama o kişiden kişiye değişiyor benim ilk oğlum 38 haftalikken doğdu bekleyemrdi😀😀şimdi de kızım yine aynı olacak