Hafizeplt 3461irem öyle deli gibi bi kaşıntı değil ama yatınca benimde kaşıntı tutuyo bazen .. pamuklu bi üst giyip göbeğimi kapatıyorum kaşımıyorum geçiyor😅
momof3 3461irem En kısa zamanda değerlerinize baktırın.Birde bol bol nemlendirin heryerinizi krem ya da yağ ile 🙂
Tezgyulkayi Son haftalarda kaşıntı ve deri de döküntü normalmiş canım, happymom ın uygulamasında iki gün önce okudum aynı durum bende de var. Bol bol vücudunuzu kremle nemlendirin kuru kalmasın ve ıslatmak kaşıntıya iyi geliyormuş.