Cansum 10 haftalık falandı benim böbreklerimde agrı vardı ama büyüme aklımıza gelmedi enfeksiyon agrı yapar dedi doktor bol su içtim o ara geçti sonra ara ara devamlı agrı yaptı en son 20 haftalıktım agrıdan acile gittim enfeksiyon çıkmış idrar testı yapmışlardı anbiyotik kullandım hala agrı gecmedi cumartesi kendi doktoruma gittim dedim hala agrıyo ultrasyondan baktı büyüme var dedi ürolojiye yönlendirdi dün gittim test verdim sonucun cıkınca bakacam dedi doktor