Bana da cekimm dediler tabi benim yirmilik dis değildi ama altta arkalara dogru hic kurtarma islemi yapmadan doktor cekim dedi neyse aksam oldu dis agrisindan yine çok kötüyüm dedim başka doktora gidim oda dediki dişe curuk diyemem rontegensiz ee banada rontgen cekemiyor kaya tuzu dedi istee dis fircalamayi söyledi dis ipi dedi mutlkaa kullan az zamnin kalmış sonra gelirr yapılacak tedaviyi konusuruz dedii