Melikefurkan
Yani şöyle soyleyeyim. Benim suyum geldi. Çişimi yaptim sandim. 2-3 dakika sonra yine geldi. Suyumun geldigini anlayinca eşime söyledim. Arabamiz olmadigi icin başkasini aradik. Onun gelmesi 15 dakikayı buldu. Yani benim suyum geldi ardindan 20 dakikada anca arabaya bindim. Hastaneye gitmem 15-20 dakikayi buldu. Bu sürede devamli gelmedi kesik kesik gelmeye devam etti. Hastaneye gittim alttan muayene oldum hala suyum gelmeye devam ediyordu.
Yani hemen git desem ya da gitme desem yanlis olur.. Hastaneye gitme suresini hepsini hesaplaman lazim. Suyunun ne kadar oldugunu bilmiyorsun sonucta. Ne zaman biter anlayamiyorsun. Riske atmamak gerek. Bana da hemen suni sanci vermediler zaten. Hastaneye gittikten yakladik 4 saat sonra veriler.