aynisi midir bilmiyorum ama ben o sisliklerden neler cektim neler… lisedeyken cikiyodu doktora gidiyodum antibiyotik ve krem veriyodu geciyodu bi sure sonra yine cikiyodu. yillarca cektim ama en sonunda oyle kotu bi duruma geldi ki ceviz buyuklugunde, kollarimi kipirdatamiyodum. giyinemiyodum. bi suru doktora gittim aci ceke ceke ama hic sonuc alamadim. sonra tavsiyeyle bi doktora gittim de kadin aninda anladi. 1 sene falan tedavi oldum oyle gecti hatta izleri kaldi dikis izi gibi. onlari gecirecek bi sey yokmus. diyecegim o ki ihmal etmeyin Allah korusun. 😕