Zehrasvg34 Bebek9 ewet ama ilk başka bir hastane kız dedi 15+3 de Başka hastanede şimdi erkek dedi kafam karıştı
Bebek9 Miiiya hahahha vala ya . Ama kimseyi terslemek veya kırmak istemem. Bildigim ve gördüğüm kadar tahmin şeklinde söylüyorum😊
Tubashn185 Bebek9 Bebek9 banada tahminde bulunabilirmisiniz 13 haftalik https://resimyukle.io/r/fUFANUAvze
Humakusuu Bebek9 https://resminiz.com/r/pkJpc Merhaba bizde 16haftalik olduk devlette göremedim dedi tahminde bulunmadilar merakla ožele gittim yüzde doksan kız dedi âma daha öncede kızıma kesin erkek dedikleri için pek guvenemedim.anlayaň birinden yorum olmak istedim😄☺️
Ceren26 Zulyhaa sen en iyisi biraz daha bekle canım doktorun emin olup söylemediğini burda kimse bilemez anlıyorum çok merak ediyorsun şuan ama bu sefer yanılma olursa kendin hayal kırıklığına uğrayabilirsin sağlıklı olsun gönlüne göre olsun inşallah 🙏🏻