Aynı durum bende de vardı 18 haftalıkken 9.2 ölçüldü 3 hafta sonra kontrole çağırıldım bugün gittim ve gerilemiş 7.5 e düşmüş. Doktorum eğer yanında farklı bir rahatsızlık yok ise korkulmaya gerek yok dendi. İçinizi ferah tutun ense,kalp,omurilikte sorun yok ise doğuma kadar genelde düzeliyor:) Biz bıgün hayırlı haberleri aldık inşallah sizde hayırlı haberler alırsınız 🙏🏻🙏🏻Genelde erkek bebeklerde daha sık görülüyormuş